Sponsor Reklam





İşte Benim Stilim All Star 14 Eylül izle 2015 Full Tek Parça !! #istebenimstilim


işte Benim Stilim All Star 14 Eylül 2015 Özeti: Tv8'in Vazgeçilmez Programı işte Benim Stilim 14 Eylül 2015'te Fanlarına Nefes Kestirecek Kıyafetlerle Bir Bölüm ile Ekran Başında Bakalım Yeni Bölüm'de Daha Neler Neler Olacak ?

işte Benim Stilim 14 Eylül izle,işte Benim Stilim 14 Eylül 2015 izle,işte Benim Stilim All Star 14 Eylül 2015 izle,işte Benim Stilim Son Bölüm izle,işte Benim Stilim 14 Eylül Tek Parça izle 

Nur Yerlitaş , İvana Sert, Kemal Doğulu, Uğurkan Erez ve sunucu Öykü Serter’le İşte Benim Stilim All star cumartesi akşamı saat 20.00'da TV8 ekranlarında eleme gecesi heyecanı yaşatacak. Haftanın en düşük puanlı isimleri cuma günü belirlendi. Bu yarışmacılar Gizem Güler , Ayşenur Balcı , Nihal Candan, Gülşah Yılmaz , Tuğçe Ergişi oldu. 

İşte Benim Stilim All Star eleme gecesi saat 20.00'da başlayacak ve 'kim elendi' sorusunun yanıtını verecek. Jürinin kurtarmadığı ve haftayı en kötü puanlarla kapatan Nihal Candan , Gizem Güler ve Tuğçe Ergişi arasından biri bu hafta elenecek.

İşte Benim Stilim All Star yarışmasının geçen hafta ilk kez yapılan elemesinde Maria Surina elenmişti. Bu hafta Nihal Candan ya da Gizem Güler'in gitme ihtimali yüksek görünüyor.

Labels: , , ,



Leave A Comment:

Blogger tarafından desteklenmektedir.