Sponsor Reklam





Beni Affet 808. Bölüm izle Tek Parça !! 18 Eylül 2015 #Beniaffet


Beni Affet 808. Bölüm Özeti: Star Tv'nin Vazgeçilmez'i Olan Günlük Dizi Beni affet Aksiyon Dolu dakikalar ile Kaldığı yerden devam Ediyor. Sonun'da Nalan Yine Yapar Yapacağını Son Delil Olarak Herşeyi Bilen Seyhan'ı Öldürmeyi Başarır Ve Artık Olanlar Olur.Deliye Dönen Cüneyt Artık Kötü Planlar Yapmaya Başlar Artık Kafaya Koymuştur Son Çare Olarak Nalan'ı Kaçırmayı Planlar.

Beni Affet 808. Bölüm izle,Beni Affet Son Bölüm izle,Beni Affet Yeni Bölüm izle,Beni Affet 808. Bölüm Tek Parça izle,Beni Affet 18 Eylül 2015 izle,Beni affet 808. bolum izle,Beni affet 808. Bölüm youtubeden izle,Beni Affet 808. bölüm Full izle

Öte Yandan Cüneyt ile Ferman Nalan'ı Yakalamak için Yollara Düşerler Fakat Bu Durumu Farkeden Osman kozan ikisinin Yanlış Birşeyler Yapmasından korkar Ve bu Duruma Müdahale Etmek için Yola Çıkar.Yoğun Bakımdan Çıkan Bahar ise Kendine Geldiğinde ilk Önce Kemal'i Görebilmenin Heyecanını Yaşarken, Kemal, Cesur’un adamı Doktor Sadık’ın izini sürmektedir.

Çevirdiği entrikaların ortaya çıkmasından korkan Cesur, Sadık’ın işini bitireceği sırada, karşısında Kemal’i bulur. Kader, Yusuf’u da alarak, ablası Bahar’ı ziyarete gider.

Labels: , , , ,



Leave A Comment:

Blogger tarafından desteklenmektedir.